I love Icecream!

Naaaw när jag kom hem så hitta jag mina små hårbollar så här...



Sol idag igen :) hoppas snön smälter bort från min fina stora ballkong snart så jag, emma å missarna kan sitta där ute å mysa i solen, jag hade ingen snö häromdagen för jag hade vart såååå duktig å skottat bort allt.. MEN så bestämde sig snön på taket att det skulle ramla ner på min ballkong.. ORKA! Nu får den fan smälta bort Haha

Ligger nu å kollar en massa sega tv-serier och käkar Glass missarna vill oxå ha men dom får inte smaka haha.. ( vet ej om katt-bebisar tål choklad??) Emma slutar om 2 timmar så jag får nog sätta lite fart med min glass och sen måste jag hinna fixa min tvätt... hehe


Allt snö på taket ovanför min lägenhet hamna på min ballkong!! :(





Missarna och min glass.. visst ser dom sugna/rädda ut? haha



Ja tvätten var det... snark...

Bye Cya!


Kommentarer
Postat av: Sinni

Såklart dom kan äta glass! :) Sinni vill åsså ha! :P

2011-03-08 @ 11:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0