Morrrr.....

Nu har jag vart ute med Molly och Mios nu tar jag en 10 minutare i mitt packande.. Omg.. varför köper man bara en massa skit till sina barn?? Emma vill inte ha kvar nått av dom mijoner prylar hon samlat på sig mellan åren.. mesta Barbie, filmer och smink numera så lilla Jonna kommer att vara i leksaks himlen haha



Ge mej ett k.. K ge mej ett a.. A osv va blir det jooo KAOS!!!!!

Det är sååå roligt detta..

HAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHA
HAHAHA.....NO!!!!

Just det har ju glömt att presentera min nya darling.. detta är Mr HTC Legend



fin va??

Nej nu ska jag ta tag i Emmas rum sen blir det mitt underbara kök..... skjut mej!!!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0