Home sweeeet Home...



Har hållt på sen kl 6.30 i morse.. men det börjar ta sig.. har fått upp lite på väggarna å lampor i fönsterna :)
Erika och Madde kom förbi på en fika och dom hade med sig bullar, frukt och tulpaner :) tack tjejer! 
Vart en tripp på ICA med GUD va billit det va allt kosta typ 10 Kr så dra dit innan veckan är slut haha Galet bra priser ju ;)

Wilda kom förbi å lekte med Emma ett tag, as kul att dom bor så nära nu, sen åt vi tacos och sen fick Emma en varm dusch sen chilla vi i soffan en stund...




Sen va det bara till att forstätta med badrummet.. sjukt mycket saker att hitta platser för.. haha ååå jag måste bara visa vad jag fick av min Syster Nanne.. Jag Ä L S K A R den..



Älskar allt som luktar cocos..

I morgon ska Emma till sin pappa och jag ska försöka ge mej på tvätten haha sen på kvällen blir det vin å film kanske :)

Nu blir det data häng å tv..... PUSS på er

ps mina fina tulpaner jag fick av fina tjejerna :D




God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0