7 Days...

1/1 11 Va jag ut med fina Marion i Norrtälje.. kvällen slutade med att jag träffade en trevlig Mr som jag senast träffat på en kräftskiva :) As kul!! vi bestämde oss för att kolla film på söndagen och det gjorde vi.. även må/ti/to å igår drog vi på bio å kollade på filmen om cornelis vreeswijk å käkade på taco bar!! med andra ord en as trevlig å bra vecka/början på detta nya år :)

Tillbaka till filmen.. shit vilken gåshud jag fick när dom sjöng trasiga skor.. :)






I dag har jag åkt med Linkan till Uppsala å kollat runt.. hitta ett par skor som verkligen behövdes haha

Snygga dojjor va??


och dessa... Erika hade sånna å jag har vart kär sen första ögonkastet haha


Nu har jag mina egna små babys <3

Nu blir det lite surf.. ska hjälpa till med att gå ut med lite vovvar i morgonbitti så va rädda om er..

Lev livet leende.. ;)

Pöss


Kommentarer
Postat av: Sissi

Ohhh ge mig skorna!!! :D

2011-01-14 @ 17:59:32
URL: http://asweetlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0