Onsdag......

Tjoo jag e inte så glad på stormen dagmar!!! fick en present kort på HM av johan i julklapp å jag hade hoppas få använda det innan nyår så man kanske hade kunnat hittat nått fynt på rean.. men NEJ då ska det storma å blåsa å jävlas så han måste jobba.... morrr!


 .... I miss you.... :(


Snart får jag besök av Maria och Julius ( han fyller 8 år idag ) få vi ska ha en liten fika å mys här uppe hos Johan :)

GRATTIS JULIUS :D


Just det.. glömt att presentera Miska.. mini.. misko.. miskhuvet.. miskon.. kräket!! haha en älskad katt med många namn.. dom förra missarna fick nya hem då det verkligen inte funka med vårt boende :( men nu ska emma å jag flytta till en bättre lya så då funkar det :) <3

här e lilla Miska von Lundh ;)



hon dricker vatten som ingen annan.. ( säkert 1000000 katter gör så här men min e söt!! )


        



Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0