Photoshop! me Love!!

Jag gillar att leka i PS tycker det är så sjukt kul å pyssla ihop flera bilder till en m.m.. kolla nyss igenom ca 6000 bilder å hitta några :)

Bildblogg nr 2 idag :)

Ps säg till om ni vill ha nått photoshoppat av mej..  ^^


Ett uppdrag jag fick av en kille.. ser ni vem tjejen är framför hans bil?? ;)






En bild jag tog på en bilträff i Uppsala 2009




 






Ett ex gamla BMW tjejen på bilden är min favvo!! Adriana Lima!




Snygga Martin i HBG´s gamla M3:a ;) 3 bilder i en hehe..






En bild på Moi... ;) "Louise den bästa"







inte så mycket fixad på denna.. hon e så vaker ändå min lilla ängel ;)




Ska nog börja PS:a igen.. skrik till om ni vill ha nått fixat eller maila mej.. [email protected] ^^


Puss xoxo

Kommentarer
Postat av: Snygga Martin här :)

hihih tack för den du :) fina bilder du har, och du har rätt i att söt-emma behöver ingen photoshop :O)

2010-03-02 @ 22:22:29
Postat av: Linda

Kan du göra nå skoj på nån av mina studiobilder?

2010-03-02 @ 22:23:26
URL: http://missclefberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0