Kiwi-Knarkare??

Jag börjar undra haha shit vad jag käkar Kiwi hehe ;)

Har städat och tvättat i dag.. ÄLSKAR verkligen mitt sköljmedel jag använder ^^ (Soflan ultra Aroma therapy) det luktar så sjukt gott här hemma nu :) Emma kollar film och jag sitter här å vräker i mej kiwi och dricker Fun light GOTT!!



Smaka lite Kiwi??? haha




Godaste saften!! (min snygga matta i bakgrunden)


Händer i kväll då? Tv antennen e fortfarande inte fixad :´( Buu så jag får väll fortsätta städa å rensa lite i skåpen.. just det haha ( ska bara ta ett foto ) ..BRB...

Såå nu så haha jag ville bara fota VÄRLDENS Goooodaste Bodylotion.. Fick den av min syrra Nanne!
vart skit glad!!!



L.A.M.B av Gwen Stefani.. MmMmmmM MVG!!!

I morgon är det fredag wiee.. blir nog en Öl el cider @ Kenta´s sjukt kul att dom har öppet igen.
Minns hur det va förr i tiden då det hette Veras.. fan så roligt det va, man gick alltid dit å röjde :D
Nu ska jag sätta på musiken å städa vidare.. hoppas inte emma blir sur haha hon vill bara höra sin film.. ;)


Shit vilka minnen man får av denna.. have fun!!




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0