Dumma Louise...

Fet diss delux.. men ändå "hoppas" man att det ska dimpa ner ett litet mail el sms bara så man vet... även fast det är ett NEJ e inte intreserad så kan man ju vara vänner.. men men.. tystnaden är den värsta sorten som oftas resulterar i cp sms mm haha tuuuuuuuuuuuuuur att jag lärt mej så sånt e inte möjligt i min mobil :D men DU e söt ändå!!! ;)




Vakna upp BOX på Louise ;)


Måndag nu igen.. Emma har lov så hon ligger här å chillar å kollar på lilla spöket laban i min säng, jag ska städa å sen blir det Friskis & Svettis :)

Käkar ju bara 800 kcal sen förra torsdagen.. minus 2 dagar då jag drack 1500 kcal ca hahaha ska snart väga mej igen hehe.. men OJ så goooodis sugen man e.. jag saknar speciellt USA shoppen i Malmö där man kunde choppa dessa.. Mmmmmmmmm :)



Min Fd Drooog!! Gottis :)



Köpte en ur gullig klocka hos "Gurans" i Rimbo i fredags den kosta bara 149Kr me love it






Nej nu ska jag städa här.. och lyssna på denna sjukt härliga låt:  http://www.youtube.com/watch?v=WXxV9g7lsFE&feature=fvst och längta efter sommaren :) avslutar detta inlägg med en sommar bild på min Emma sommaren 2008
 


Malmö!!


Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0