Ne nu får det va!

Ett litet svar hade man ju kunnat fått... man man får bita i det sura äpplet och tänka på annat :)

I går blev det lite fest ändå.. drog hem till Patrik sen till kenta´s va NOLL människor där.. :( men så dök Rossan upp :) å vi drog till Midsjö å fira Rickard P skiiit kul att träffa Camilla igen :) sen vid 12 åkte vi ner till Kenta´s igen va en massa folk där :) sen vid stängning drog jag hem.. somna som en sten på min mobil.. haha hade lite missade samtal hahaha ARNE nu ligger jag å emma här å äter kalla köttbullar och dricker äppeljos :) sen ska Emma på kalas hos sin syrra å jag ska på fika :D

ne nu ska man upp å känna att man lever :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0