Minnen.....

Pratar samtidigt med en fin kille som heter Martin på msn.. han kommer i från HBG fan vad jag saknar skåne ibland... hitta ingen bild på han men hitta lite bilder på hans gamla bil :)

Finns några andra jag saknar där nere med.. josse, kija och Karin m familj...


Till er..

Martin jag vet å jag hoppas allt blir som vi pratat om sååå länge :) å lycka till med huset och kärleken




Josefin.. gumman, såg nyss ditt status på face.. :( fixa stålar å kom hit!! vi kan ha skojit i elsockholmo kramen





Kija.. du e underbar du å din prins...



Sååå underbart fint i Malmö...


Karin + familj.... saknar er :(

 

 

suck....

 

å sist men inte minst.. Mr Adam it AB kommer alltid att älska adam som en vän....


puss på er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0