Våga vägra pannkaka ;)

Tjoooo

Så det är visst kvinnodagen idag.. men det känns mer som semlan e lite viktigare för min del haha

Nej vi käka inte heller pannkaka idag.. det blev stekt falukorv å barnalkohol ( som Emma kalla det HAHAHA ) dvc bubbelsaft i flaska haha Fint ska det.. mmmm just dat har ju totalt återställt min mupp data idag :( blev galen över att jag inte kunde kolla på Youtube.. man ba hallåååå Youtube är som en del av mej haha  

Snart kommer M hit :) sen får det bli att kolla på Sofias Änglar och Hemliga miljonären..
å sen så klart Cougar Town.. Wiiieeee 3 väldigt bra program!




Men det blev ju ingen semla idag :(



Emma smaka lite på barnalkohålen innan hon VASKA den Hahahaha min lilla diva haha





Barnspriten som emma trodde det va haha



Ne nu ska jag mysa med Emmiz lite :)


<3 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0