Uppdatering!

Hej alla söta,

Jag har träffat världens underbaraste kille... Han heter Johan och vi har gott i samma skola när jag va nyinflyttad i Rimbo, Känns som han har tagit ner mej på jorden igen.. fått mej att varva ner och ta vara på livet <3 har sovit mycket hos han ( han bor på en fin liten gård ) Jag e ledsen om ni upplever mej som frånvarande men jag behöver detta.. känner att jag blir starkare för var dag som går wiihoooo visst finns det lite mörka moln på en underbart blå himmel.. men haha karma säger jag bara ;) vad är det man säger... just det..

- forget the people in your past,
there is a reason they didn't make it are to your future

HA! denna vecka är jag ledig.. har en liten semester vecka med min lilla Emma Love.. sen blir det jobb.. JUST DET jag har börjat arbetsträna på Roslagsauktion hon min Fina Madeleine


www.roslagsauktioner.se <-- spana in.. det är en auktion nu på lördag ute på Gräddö :)

nu ska jag kolla på film med Johan och Emma Rio blir det ( emmas val haha )


VEM skulle inte må bra i en sån här miljö????? <3



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0