Hosta från hell!!

Tjooo

I går lördag vakna jag upp av att min hals gjorde svinont :´(
hatar att ha ont i halsen! Sen åkte jag med Linkan till sporthallen och kollade på Gottröra cupen
där fanns Systrarna Karlsson <3 och några gravida.. mm massa roliga ansikten :)
orkade inte va kvar så länge så jag drog hem till M å kollade på tv å slappa.. sen på vägen hem så trodde jag att jag skulle dö... min mage gjorde as ont gick förbi stinsen å sinni jobbade :) kul å se henne :)

Sen på kvällen drog jag äver till grannen Fredrica och hennes mamma Susanne för en fika
och kolla på Zion <3
ååååååååå lilla zion... såå söt liten kissemiss



<3

Sen drog jag å Fredrica över till mej för att kolla in min nya lya.. å en flaska bubbel vin korkades upp.. sen vart det en liten liten bag in a box med haha jag å F drog över till Jimmy å där satt Steffo, Björna, Esko ( stavas?) en liten stund senare satt vi på Träffen.. GRYMT mycket folk faktis :D kul kul.. många ansikten där med ;) sen drog jag å F hem med M å hans vän till mej å vina lite till.. sen orkade jag inte så mycket mer å gick å la mej :) å nu sitter jag här med ret hosta å vill bara döööööööööö men inge bakis e jag wiiihoo för det ^^

 (Lilla kanin saknades igår :P )

Emma.. mamma älskar dej mitt lilla gryniii

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0