Fredag...

Fredag igen :)

Gick med Emma till skolan i dag sen ner till djuraffären å prara lite gangster snack med
Ela ( stora ) haha sen gick jag hem å tvätta, käka frulle å nu sitter jag i soffan ny duschad å chillar med min tv haha

I kväll är det Rosa onepiece, Vitt vin och Harry Potter på menyn!

                        

         NICE!!!!!



Kvällens doft blir nog Aquolina Mimosa body water



Den doftar underbar.. finns å flera olika dofter



finns i :

Apelsin & Vanilj
Björnbär & Mysk
Citronmaräng
Florsocker
Färsk Mango
Green tea & Citrus
Grönt te
Hallonjuice
Kanderad Frukt & Choklad
Lakris & Björbär
Mandelmjölk
Mimosa Pastery ( den jag har )
Patchouly &Citrus
Persika & Aprikos
Rice Cream
Rosa Grapefrukt Rose & Pomegranate
Smultron
Toffe appel
Vanilj & anis
Vanilj & patchouli
Vanilja & coconut
Vanilja Musk
Vit Choklad
och
White Chocolate & Orchid Cream puff

139 kr för 150 ml

kolla in på eleven.se sök på Aquolina Scented body water

Lycka till!!!




Puss




Kommentarer
Postat av: Johannna

Vanilj och cocos!!!!!!

2011-01-14 @ 13:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0