24 Timmar....

I natt sov jag lika bra som en kille rider en kamel... :S I bland undrar jag varför jag lägger ner så sjukt mycket energi på andra.. för när jag verkligen verkligen behöver lite hjälp tillbaka så känns det som man e gjord av luft.. jag är inte den rikaste på jorden men jag kan ge er respekt, vänskap och trygghet.. men missbruka den inte då kommer min sjukt bra karma å jävlas som faaaaan `_´

I morgon blir iaf flyttan av.. ska bli skönt att få andas ut.. duscha varmt NÄR-MAN-VILL!!! slippa oroa sig hela jävla tiden.. GUD så S K Ö N T!!!

I dag har jag bara fixat med lägenheten, städat å packat vart och hjälpt Marion på hunddagiset en liten runda :) så snäll jag e ( bra karma haha ) å sen har jag haft en liten socket tripp med lilla vita söt kaninen.. sånt behövs när man e lite nere å grå :)



Gottans <3

Ne nu ska jag ge mej på emmas säng å sen ska jag hugga in på det sista rummet...
ge mej styrka... haha

Sen kanske man ska hinna med en liten "dejt in the dark" i kväll med.. nice.. haha

Va rädda om er.. va rädda om era nära.. en dag finns dom inte kvar av flera osaker.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0