tjohoo

Allt bra?

Själv rullar det på, :) Julhelgen har vart mysig. Emma va lycklig så då går det inte att vara nere :)
Vi firade julen hos Johans mamma och pappa hans syster och syster och bror m familj var oxå med.. å självklart va Matilda oxå med.

här ser ni 3 glada barn Emma, Emilia och matilda.. lite roligt va ju att Tomten hade bröst tyckte Elias som inte va med på bild haha



Juldagen spenderades först med min vackra Maria i Rimbo :) sen va vi hos min andra underbara vän Madde muuuus :) Jag, Johan och Emma åkte dit på kvällen vi käka Räkbomb och ost och kex.. Glenn gjorde ett tappert försök att käka lite möggelost haha tur att det fanns vindruvor att döva smaken med ^^
sen spela vi " med andra ord" HAHA Johan va bäst med sina förklaringar å svar HAHA <3
vad sägs om :

Grön.. god... räkor i    svar: avokado

Godis.. gott att äta.. brun.. Johans svar Brunsås HAHA rätt svar choklad ;) Love him!

vi krossa killarna båda gångerna hehe sen dansa jag e madde till just dance 3 haha KUL!!!




Just nu ligger Emma å kollar tv å jag ska fortsätta att städa lite å tvätta sen blir det en Film

puss hej

PS om Erika Karlsson läser detta så BLOGGA!!!! saknar bloggen :P


Kommentarer
Postat av: Erika

Åhh sötnöt! Har tappat insperationen men kommer tillbaka snart ;) LOVAR!!

2011-12-27 @ 19:02:00
URL: http://erikkabejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0