Lördaaaaaaaaag.. skojit värre..

Emma vaknade kl 5.30.. O_o men jag fick sova lite till sen.. innan det så raderade jag lite i mobilen.. fanns ju nummer där inne som jag inte ringt på 1 år :S samma sak på msn :) I går rasa allt snö ner från taket.. de tog med sig möjligheten för mej att kolla på tv.. emma blev mest ledsen :(

I dag ska jag åka med Maria Carry till da norrtälje å storhandla.. :) ska kolla om kokos duschkrämen finns kvar :)

I kväll blir det lördags chill med Emma femma och i morgon ska vi hem till Patrik och fika tillsammans med rossan mm :)

min tur att köpa fika brööööd :) haha glömde det sist.. hehe jag ska VRÄKA i mej ;) ( nee d går ju så bra för mej nu å räkna kcal )

ne nu ska man sminka sig

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0