Lite shopping i veckan som gått...

Vem gillar inte att shoppa?? jag är tyvärr en reklam slav :( fastnar alltid för reklamen å så fort nått har tagit slut så köper jag det jag ser på tv hehe mn andra drog är kokos men d får bli i en annan blogg :P


I veckan inhandlades detta: Shampo och balsam.



Gillade det.. lukta as gott. :)


Sen blev det den nya mascaran med 3 olika hastigheter haha!



det ända minus med denna är att man e såå sjukt ovan att hela ögonlocket vibrerar haha OVANT haha

Å självklart mitt älsklings sköljmedel..



L O V E L Y!!


Sist min nya MOBIL!!!


Min förra dog :( det va en C903..R.I.P men nu kom denna in i mitt liv!! en AINO!!


Emmas farmor kommer runt fyra tiden å hämtar emma sen vet jag inte om det blir träning eller om jag ska me en kompis hem.. å hur kvällen blir vet jag ej.. men i morgon ska jag på 30 års kalas hos min barndoms vän Jenny, hon bor här i Rimbo nu sjukt kul. Får se om det blr utgång på kvällen sen...

Va på ica förut å handla bantar thai soppa haha fan måste få bort Malmö fettet som jag samla på mej under mina 3 år där nere mohaha emma fick en liten leksak hon me.. ( barnbidrag i dag haha )

 

En krona till min Prinsessa!

ne nu ska jag och emma packa hennes väska ciao tills vidare....


ps Emma mamma ÄLSKAR dej kommer sakna dej min lilla ros...

Puss på er....




Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag har oxå denna Gliss kur hemma..gillar den men jag rekommenderar den gula flaskan istället, kommer inte ihåg vad den heter..håret blir jättelent av den , iaf mitt..=))

2010-02-19 @ 21:58:39
URL: http://symhony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0