Fyyyy Faaaaaan.. haha

Sorry för den kassa uppdateringen sötizar...

Det blir aldrig som man tänkt sig ;) Skulle skotta snö.. men som sagt jag räknar ju kcal så jag blev yr som fan å gick hem men jag träffa veronika och hamna på Kentas å tog en cider... haha hamna efter Kentas hos min bror å hans kompisar haha sen hem till Ur roliga Venessa och sofia :) hahaha sååå myckat som jag garava har jag aldrig gjort för ut.. hahaha! TACK för den sjukt roliga kvällen ;)

Emma kom tidigt på morgonen.. hennes lillasyster är magsjuk å då kanske det inte är så bra att gå i skolan om hon nu med kanske blivit smittad så hon fick va hemma med sin trötta mamma.. haha

Ringde lillebror å kolla om han ville käka på kentas.. mm jag behöver fett i min hjärna efter allt bantande haha men fick bara i mej 7-8 pommes :( jag älskar verkligen deras kebab tallrik på kentas... Mmmmmm gå å ät den!!! :)

nu blir det fet mys med stjärtisen vi har handlat vindruvor och salta pinnar :D

Vad ska ni gör för skoj???


puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter kul men cider inehåller MÅNGA kcal..så att du vet;)

Drick hellre vin!



ha en trevlig helg babe

2010-02-26 @ 13:38:01
URL: http://missclefberg.blogg.se/
Postat av: venessa

Hej!

Tack själv, hade super skoj! Riktigt skön kväll:)

Ja e som ja e o När ja e bakis är ja ganska skygg, e sämst på att svara då...Så ta d inte personligt, gör d mot alla, hahah:)

Ha en skön dag!



Ta hand om dig så länge!

Vi höres:)

2010-02-26 @ 13:51:36
Postat av: fia

Fan kebab låter sinnesjukt gött.

2010-02-26 @ 14:01:30
URL: http://fijjasegna.blogg.se/nya
Postat av: *saluki

Haha, Blir aldrig som man tänkt sig...(Tur är väll det)

Tänkte detsamma, vin är det bästa alternativet om man går på diet. Vore trist att kämpa som satan för en utekväll, lr det kanske det är värt?!

2010-02-26 @ 17:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0